Funkcjonalności abcFaktury Online

Funkcja OCR w Twoim oprogramowaniu do faktur abcFaktury Online. Koniec z ręcznym wprowadzaniem faktur kosztowych do bazy danych. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak korzystać z OCR w abcFaktury Online.

OCR w programie do faktur – jak działa?

Funkcja OCR polega na automatycznym odczytaniu zeskanowanych danych z faktur w formacie PDF, JPG oraz wprowadzenie tych danych do bazy danych aplikacji abcFaktury Online.

Import faktur kosztowych do abcFaktury Online

Aby zaimportować fakturę kosztową do abcFaktury Online, przejdź do sekcji Koszty w module Sprzedaż i zakup. Następnie możesz postąpić na dwa sposoby:

Opcja 1.:

  • Przejdź do widoku Dokumenty kosztowe
  • Przeciągnij do tego widoku dokument w formacie PDF lub JPG.

Gotowe! Faktura została dodana do Dokumentów kosztowych.

Opcja 2.:

  • Przejdź do widoku Dokumenty kosztowe
  • Kliknij przycisk Importuj

  • Wskaż odpowiedni plik JPG lub PDF.

Gotowe! Dzięki narzędziu OCR, proces wprowadzania faktur kosztowych w abcFaktury Online staje się szybki i efektywny i bezbłędny.