Obsługa poczty e-mail w abcFaktury Online to więcej niż wysyłka faktur wprost z programu. Dzięki wsparciu Lori - inteligentnego asystenta AI - Twoje wiadomości e-mail do kontrahentów zawsze będą bardzo profesjonalne. Asystent AI nie tylko pomoże przygotować Ci e-maile do wysyłki, ale także przetłumaczy otrzymaną wiadomość na język polski. Zarządzanie pocztą e-mail nigdy nie było takie łatwe.
Aby włączyć obsługę skrzynek pocztowych w abcFaktury Online, postępuj według następujących kroków:
Jeśli korzystasz z aplikacji dającej możliwość pracy wielostanowiskowej, pamiętaj, obsługa skrzynek pocztowych powinna być konfigurowana przez Administratora. Zapisane przez niego ustawienia dotyczyć będą wszystkich użytkowników aplikacji.
Każdy użytkownik aplikacji może mieć własne ustawienia dotyczące obsługi poczty e-mail. Jest to szczególnie ważne, jeśli korzystasz z aplikacji pozwalającej na pracę wielostanowiskową.
Aby skonfigurować ustawienia poczty e-mail do konkretnego użytkownika, należy postępować według poniższej instrukcji:
Jeśli otrzymasz e-mail od kontrahenta, który jest już w Twojej bazie danych, wiadomość e-mail będzie automatycznie powiązana kontrahentem. Z poziomu podglądu wiadomości sprawdzisz podstawowe informacje dotyczące tego kontrahenta - nazwę firmy, numer NIP, ocenę kontrahenta - w formie gwiazdek na podstawie ustalonych przez siebie kryteriów. Jeśli kontrahent zalega z płatnościami, informacja na ten temat wyświetli się w nagłówku wiadomości.
Aby usprawnić obsługę korespondencji, możesz odkryć dodatkowe kolumny w widoku korespondencji odbiorczej, m.in.: "Czas bez odpowiedzi". Kolumna "Czas bez odpowiedzi" wyświetlać będzie informację, jak długo nadawca wiadomości czeka na Twoją odpowiedź.
Nadawanie etykiet wiadomościom e-mail pozwoli Ci lepiej zorganizować swoją pracę i zaplanować konkretne działania. Przykładowe etykiety to:
Aby nadać etykietę wiadomości, zaznacz e-mail na liście, kliknij przycisk "Wykonaj"-> "Ustaw etykietę".
Jeśli w Twojej firmie skrzynkę e-mail obsługuje kilku pracowników, skorzystaj z funkcji przypisywania opiekuna do wiadomości e-mail. Dzięki temu sprawnie rozdysponujesz zadania wśród swojego zespołu.
Aplikacja abcFaktury Online umożliwi Ci wysyłkę wiadomości e-mail wprost z aplikacji. Możesz to zrobić na kilka sposób:
Dzięki obsługiwanemu przez naszą aplikację systemowi reguł, możesz wysyłać klientom e-maile, np. z linkiem do faktury. Wystarczy, że zmienisz status faktury na "Zatwierdzony", a program automatycznie zapyta, czy wysłać fakturę klientowi e-mailem.
Aby ustawić odpowiednią regułę w abcFaktury Online, postępuj zgodnie z instrukcją:
Aplikacja abcFaktury Online wykorzystuje sztuczną inteligencję AI, co bezpośrednio przekłada się na nowe funkcje związane z obsługą poczty e-mail z poziomu abcFaktury Online. Asystent Lori (AI od BinSoft) pomoże zarówno w obsłudze e-maili przychodzących, jak i wychodzących: